Sunday, October 18, 2009

Teruskanlah...

pernahkah kau bicara
tapi tak didengar
tak dianggap sama sekali
pernahkah kau tak salah
tapi disalahkan
tak diberi kesempatan
kuhidup dengan siapa
ku tak tahu kau siapa
kau kekasih ku tapi orang lain bagiku
kau dengan dirimu saja
kau dengan duniamu saja
teruskanlah teruskanlah
kau begitu
kau tak butuh diriku
aku patung bagimu
cinta bukan kebutuhanmu
kau dengan dirimu saja
kau dengan duniamu saja
teruskanlah teruskanlah
kau begitu

Aku bagi lagu jiwang sedih ni bukan sebab aku ada masalah rumahtangga yang kritikal. Alhamdulillah, syukur kpd Allah Taala, setakat ini Abg Besar adalah peneman aku yg the best dan aku benar2 bahagia dgnnya.
Pernahkah kau org jd seperti dlm lagu di atas? Tak semestinya ngn bf or gf, tapi dgn org yg berada di sekeliling yg kau org kasihi. Apa yg kau org rasa dan nak kata kpd org yg dikasihi itu tetapi tidak dipedulikan malah dipersalahkan pula. Apa yg kau org akan buat? Bedoa ajer la kpd Allah Taala agar org2 yg tak tahu diuntung itu diberi petunjuk oleh-Nya sebelum terlambat! Amin..

No comments:

Post a Comment