Wednesday, October 21, 2009

Kan aku dh cakap..

Malam ni aku baru jer berjaya meng'register'kan diri dlm Facebook after most of my family members & friends dh mungkin hampir bosan dgnnya. Ni gara2 aku nak menatap gambar comel Mikael laa aku register.
Actually, aku mls skit nk bg perkembangan diri yg semakin kembang ni maklumlah aku ni low profile.. (poyo jer bunyinya). Ni mungkin jgk disebabkan sejak aku kecil sampai dah mampu beli kamera sendiri, aku jarang sgt bergambar atau diambilkan gambar. Entahlah, maybe muka aku yg kurang komersial sejak dilahirkan (huhu...) & kemampuan membeli kamera (seblm pandai cari duit sendiri) amatlah terhad. Lagilah kamera dolu2 nk kena beli kamera dgn rega ratus2an tu satu hal, lps tu nk kena beli filem&bateri satu hal lagi, then nk kena cuci plk kt kedai lagi.. Huh! Masa aku sekolah dulu2, sapa2 yg ada kamera tu dh kira cam anak org senang ar.. Sebab tu utk bergambar, meng'upload' dsbg adalah sesuatu yg bkn kebiasaan bg aku. Bagaimanapun, aku amat menghargai seni bergambar lebih2 lagi gambar spontan dan gambar happy family/friends.
Dan salah satu sebab aku lambat register Facebook ni ialah sejak berbadan dua ni aku malas betul nk update tentang hidup aku. Online pun sebab baca berita terkini, tgk drama lalu YouTube (sblm dpt beli TV). tgk apa yg best kt Ebay & Mudah.com (berkaitan biz Abg Besar), baca gosip dan sekali sekala tgk resepi.
Tulah, macam aku cakap kt post aku yg lepas, anak aku tak suka layan blues kot..hehehe! Jgn marah.. Chow Cincau

No comments:

Post a Comment